...
FONTOS! Ármódosítás esetén ezt valamennyi, az étkeztetés szolgáltatást igénybe vevőnél el kell végezni!
Mi a teendő, ha nem megfelelő étkezési nyilatkozat került rögzítésre (pl. normál helyett diétás)?
Az előírás törlését követően az érintett(ek)nek új nyilatkozatot kell rögzíteni a megfelelő étkezés típussal. Az új nyilatkozat ellenőrzését és jóváhagyását követően az érintett időszakra vonatkozóan a megrendelés(eke)t újra rögzíteni kell.
Mi a teendő, ha nem került rögzítésre az étkezés lemondása a rendszerben és vissza kellene téríteni az érintett étkezés díját?
Amennyiben a lemondás nem került rögzítésre a rendszerben, úgy visszatérítés igénybevételére nincs lehetőség!
Mi a teendő, ha lejárt az előírás fizetési határideje?
Amennyiben méltányosság alapján az intézmény lehetőséget biztosít határidőn túli díjfizetésre, úgy annak határidejét étkezési adminisztrátori, illetve pénztárosi jogosultsággal van lehetőség módosítani. A határidő átállítására az „Előírás adatok” felületen, a „Fizetési határidő” mezőben van lehetőség. A módosítás mentését követően az érintett(ek) online is tudják rendezni az érintett tételt: