Mi a teendő igazgatóváltás/igazgatóhelyettes váltás esetén?
Mivel a célok típusa attól függ, hogy milyen alkalmazotti beállításokkal rögzítették azokat, így a korábbi titulusban rögzített célokat Törölt státuszba kell rakni.
Igazgatóhelyettes váltása esetén az igazgató a korábbi igazgatóhelyettes céljait tudja kezelni (elutasítani, majd törölni). Így a céljai Törölt státuszba kerülnek. Ezután, ha az igazgatóhelyettes pedagógusként maradt az intézményben, akkor tud új, most már pedagógus célokat rögzíteni. Előtte azonban ellenőrizzék az alkalmazotti beállításait, nehogy ismét helyettesi célokat rögzítsen.
Igazgatóváltás esetén a fenntartó tudja kezelni a korábbi igazgató céljait (elutasítani, majd törölni). Így a céljai Törölt státuszba kerülnek. Ezután, ha az igazgatóhelyettes pedagógusként maradt az intézményben, akkor tud új, most már pedagógus célokat rögzíteni. Előtte azonban ellenőrizzék az alkalmazotti beállításait, nehogy ismét helyettesi célokat rögzítsen.
További teendők:
Először az Adminisztrációs rendszer Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontjában kell minden érintettnél az Elsődleges munkaügyi adatok lapját és a Belépési adatok lapját módosítani.
1) A volt igazgatónál igazgatóhelyettesnél az Elsődleges munkaügyi adatok lapon a Vezetői óraszám oka mezőben a vezetői megbízásának típusát kitörölni. A Belépési adatok lapfülön az Adminisztrátor jogosultságot elvenni
2) Az új igazgatónál, igazgatóhelyettesnél az Elsődleges munkaügyi adatok lapon a Vezetői óraszám oka mezőben a vezetői megbízásának típusát beállítani. A Belépési adatok lapfülön az Adminisztrátor és az igazgatónak PED-TÉR - ÉRTÉKELŐ VEZETŐ jogosultságot is kell beállítani.