A Vizsgaközpont Rendszerbe regisztrált felhasználó keresésére szükség lehet a törzsadatokba történő rögzítés során a Felhasználó keresése / létrehozása funkció segítségével (VSZ Admin, K Admin és K Ügyintéző szerepkörrel rendelkező felhasználók által):
- új munkatárs hozzáadásakor (VSZ Admin és K Admin szerepkörű felhasználó által)
- új vizsgáztatásra jelölhető személy hozzáadásakor (VSZ Admin, K Admin és K Ügyintéző szerepkörű felhasználó által)
A keresés során járjon el a megnyíló ablak tetején található leírás szerint:
Amennyiben a keresés eredménye szerint az adott személy a rendszerben még nincs regisztrálva, a regisztrációt rögzítheti:
- az új felhasználó saját maga (lásd Felhasználói regisztráció leírást) vagy
- az új felhasználó rögzítése funkciót elérő szerepkörű felhasználó is (VSZ Admin, K Admin, K Ügyintéző, NSZFH Admin, IKK Admin) a Felhasználó létrehozása, rögzítése leírás szerint.