A vezetői megbízással rendelkezők értékelése különböző szempontok alapján történik, melyből 6 egységes, azonban a hetediknek egyedinek kell lennie. Ezt a szempontot Egyéni értékelési szempontnak nevezik.
Az értékelő vezetőnek kell meghatároznia az általa vezetett intézményben egyéb vezetői, vagy helyettesi megbízással rendelkezők egyéni értékelési szempontjait. Amennyiben az adott intézményben érvényes SZMSZ úgy nyilatkozik, akkor
a) az igazgató a helyetteseinek, valamint a tagintézmények igazgatónak;
b) a tagintézmény igazgatója a tagintézmények tagintézményigazgató-helyetteseinek;
c) az intézményegység-vezető az intézményegységvezető-helyetteseinek.
Az egyéb vezetők, helyettesek egyéni értékelési szempontjait az arra a célra kialakított KRÉTA Adminisztrátor Modulban lehet rögzíteni, melyet a https://kretaadmin.e-kreta.hu/ linken érnek el.
Egyéni értékelési szempont rögzítése értékelő vezetőként
A https://kretaadmin.e-kreta.hu/ linken elérhető KRÉTA Adminisztrációs Modulba az intézményi KRÉTA rendszerhez tartozó felhasználói adataival tud bejelentkezni.
A modulban a 'Teljesítményértékelés' 'Értékelési szempontok' menüpontjában a + Létrehoz... funkciógombra kattintva lehet rögzítheti a vezetőkhöz egyéni értékelési szempontot.
Ezután megjelenik az 'Egyéni értékelési szempont rögzítése' ablak, melyben először a 'Vezető neve' legördülő menüből kell kiválasztani a vezetőt, majd a 'Szempontrendszer' kiválasztása ablakban kell a legördülő menüből kiválasztani a vezetőhöz kapcsolódó szempontrendszert.
A TOVÁBB funkciógombra kattintva megjelenik a kiválasztott vezető alapadata, illetve a kiválasztott szempontrendszerhez tartozó értékelési szempontok. A fő szempontok sora előtti nyílra kattintva megtekinthető a szempont részletes leírása.
A jobb oldali csúszkával lejjebb görgetve a 7. szemponthoz a megjelenő szöveges mezőben lehet rögzíteni a vezető egyéni értékelési szempontját. Amíg nem írunk a mezőbe, addig a MENTÉS funkciógomb inaktív.
A szöveges rögzítést követően a MENTÉS funkciógomb aktiválódik, arra kattintva menthető el a leírás.
Mentést követően a rendszer jellemzően a monitor jobb alsó részében felugró ablakban értesíti a felhasználót a sikeres mentésről.
Valamint a főoldalon a vezető sorában 'Mentett' státuszban jelenik meg a rögzítés.
Egyéni értékelési szempont módosítása
Lehetőség van a már rögzített vezetői egyéni szempontrendszer módosítására. Ehhez rá kell kattintani a módosítani kívánt szempontsorra, ekkor megjelenik az 'Egyéni értékelési szempont módosítása' ablak.
A 7. szemponthoz görgetve, majd a szövegmezőbe kattintva aktív lesz a 'MENTÉS' funkciógomb.
Egyéni értékelési szempont törlése
Addig van lehetőség van a már rögzített vezetői egyéni szempontrendszer törlésére, amíg ahhoz nem kapcsolódik értékelés.
Értékelési szempont törléséhez kattintson a törölni kívánt szempont sorára. A megjelenő ablakban a TÖRÖL funkciógombra kattintva lehet törölni a rögzítést.