Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Ez az oldal egy régebbi verziója. Nézze meg a jelenlegi verziót.

Összehasonlítás a jelenlegivel Korábbi változatok megtekintése

1 verzió Aktuális »

Az Educational Development Informatikai Zrt. a Klebelsberg Központtal kötött Vállalkozási Szerződés keretében a KRÉTA rendszerhez és annak moduljaihoz kapcsolódóan 2025. február 1-től az alábbi főbb szolgáltatásokat biztosítja:

  • Ügyfélszolgálat, bejelentéskezelés – KRÉTA rendszeren keresztül érkező megkeresések fogadása, bejelentések kezelése, illetve problémák prioritások szerinti megoldása

A KRÉTA Ügyfélszolgálat és Terméktámogatás munkatársai munkanapokon 7:30-16:30 között válaszolják meg az érkező bejelentéseket.

Kérjük, hogy a bejelentések megküldésekor az alábbi, a Klebelsberg Központ által előírt feltételeket legyenek szíves betartani:

  • bejelentést a KRÉTA rendszer adminisztrátorai küldhetnek,
  • egy bejelentésben egy feladat vagy esemény megküldésére van lehetőségük,
  • a bejelentést az alábbi tartalommal legyenek szívesek megküldeni:
    • esemény pontos leírása (mi történt, mikor történt, melyik felhasználót érinti),
    • melyik rendszermodul érintett,
    • a bejelentő elérhetőségét,
    • az eseményt igazoló dokumentumok (képernyőkép, stb.) mellékletét,
    • a bejelentés előzményének ismertetését, ha szükséges (korábbi hibajegy azonosító, email-ek továbbítása).

A bejelentések megküldését követően munkatársaink megkezdik a bejelentés kivizsgálását és megoldását, jelentős hiba – igény (kritikus/magas prioritású hiba) esetén 2 munkanapon belül megválaszolják.

A beérkező hibajelzések feldolgozását az alábbi ütemezési rend alapján végezzük el:

Hiba prioritása

Megkezdési idő (munkaóra)

Hibajavítási idő (munkaóra)

kritikus

2

12

magas

24

80

közepes

48

120

alacsony

72

200


  • Rendszerkövetés, jogszabálykövetés

A rendszert érintő szervezeti szabályváltozások, valamint jogszabályváltozások rendelkezéseinek megfelelően a KRÉTA rendszer szükséges módosításának elvégzése.

  • Szoftverfrissítés – Szoftverfrissítések biztosítása és azok rendszeres telepítése:

Szoftverfrissítések munkanapokon 19 óra után, és az adott napot követő munkanap 8 óra között kerülnek megvalósításra. A szoftverfrissítés idejére zárolás alá kerülhet a KRÉTA rendszer a telepítés befejezéséig, ezen időszak alatt a felhasználók nem fogják elérni a rendszert.

  • Jelszókezelés és biztonság

A felhasználókat az egyes KRÉTA rendszerekben az adott KRÉTA rendszer adminisztrátora rögzíti. A felhasználók által beállított jelszó biztonságos kezeléséért a felhasználó felel, magába foglalva a jelszóval kapcsolatos titoktartási kötelezettség megtartását is (a jelszó nem adható át másnak). Amennyiben bármely felhasználóval kapcsolatos jelszóhoz más személy is hozzáfér, a felhasználó köteles a jelszót haladéktalanul megváltoztatni. A felhasználói jelszóval kapcsolatos titoktartás megsértéséből, a jelszó helytelen kezeléséből, vagy a jelszóváltoztatás elmulasztásából fakadó károkért sem az Educational Development Informatikai Zrt., sem a Klebelsberg Központ nem felel. A felhasználók tudomásul veszik, hogy a KRÉTA rendszerhez csatlakozó számítógépének egyes adatai és internetes kapcsolatának IP címe naplózásra kerül.

  • Dokumentációk elérhetősége

A KRÉTA rendszerekhez kapcsolódó termék- és folyamatleírások, felhasználókat támogató dokumentumok továbbra is a KRÉTA Tudásbázis holnapon érhetők el: KRÉTA Tudásbázis - KRÉTA - KRÉTA Tudásbázis .


  • Címkék nélkül