Ki adhat be kérelmet, igazolást, dokumentumot az e-Ügyintézési felületen keresztül?
Jelenleg az e-Ügyintézés vonatkozásában az alábbi szereplők kezdeményezhetnek ügyintézési folyamatot:
- gondviselők / tanulók (18 évet betöltött, cselekvőképes tanulók)
- intézmény
Mit jeleznek a Folyamatban lévő ügyek -felületen megjelenő háttérszínek?
A program az alábbi segítő háttér-színezéssel jelzi a folyamatok időbeliségét:
Háttérszin: | Jelentés: |
---|---|
fehér | Új-státuszú vagy folyamatban lévő ügy, amelynek a kezelése 15 napon belüli |
zöld | Ügykezelésre mutatóeszközzel (egér) kijelölt ügy |
sárga | Az ügyre vonatkozólag 15 napon belül kezelési művelet nem történt meg |
narancs | A beállított belső határidő szerint az ügy határideje 3 napon belül lejár |
piros | A beállított belső határidő szerint az ügy határideje lejárt |
Miért nem jelenik meg a KRÉTA - főmenüsorában az e-Ügyintézés - nyomógomb?
Az e-Ügyintézés folyamatainak kezeléséhez jogosultság beállítása szükséges, amely az Alkalmazottak-Belépési adatok útvonalon végezhető el. A jogosultság-beállítással kapcsolatosan további részletes leírás található a KRÉTA Tudásbázis https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17761947 oldalon.