Az intézmény részére benyújtott kérelmet (kérelmeket) a Folyamatban lévő ügyek nyitóoldalon a BNTTJ-azonosítóval kezdődő ügyiratok között Új-státusszal találjuk meg. Amennyiben az intézményi beállításokban nem rendeltünk az adott ügytípushoz ügyintézőt, akkor az ügykezelés megkezdésekor manuálisan szükséges az adott ügy sor végén található - funkció gombbal saját magunkhoz rendelni az ügyet vagy a - funkció gombbal egy másik intézményi munkatárshoz hozzárendelni az ügyet. Ezt követően az adott ügy sorára rákattintva kezdhető meg az ügy kezelése.
A kitöltött Kérelem-űrlap adatairól és a mellékelt kötelező- illetve egyéb csatolt dokumentumokról a Kérelem-fülön tudunk tájékozódni. A benyújtott kérelem pdf-formátumban a felület jobb alsó sarkában található -gombra kattintva tekinthető meg illetve tölthető le. A kérelemhez csatolt dokumentumok a nevükre kattintva tölthetők le (a megtekintésük a dokumentumok típusától és a számítógépünkre telepített dokumentumkezelő programoktól függően más ás más lehet. Amennyiben egy letöltött dokumentum a helyi számítógépen nem nyitható meg, akkor az intézményi rendszergazdához szükséges segítségért fordulni).
Iktatott dokumentumok visszakeresése
Az e-ügyintézés során keletkező iratok mindegyike automatikusan iktatásra kerül a POSZEIDON irattároló rendszerben iktatószám és ügyiratszám alapján (amelyek minden esetben a dokumentumok bal felső sarkában találhatók meg. Amennyiben olyan kérelem érkezik be hozzánk pl. email-ben elküldve, amelyen nem található iktató- és ügyiratszám, akkor ezeket a kérelmeket manuálisan tudjuk iktatni a POSZEIDON-rendszerben.