Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Üdvözöljük a KRÉTA Tudásbázison!

A KRÉTA Tudásbázis Portál célja, hogy a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer felhasználói (fenntartók, intézményvezetők, pedagógusok, tanulók, szülők) részére hatékony segítséget tudjon nyújtani a KRÉTA rendszer használatához. A tudásbázisban megtalálhatók a KRÉTA különböző moduljainak felhasználói kézikönyvei, a programfunkciók gyors megismerésére szolgáló áttekintő segédletek, továbbá a fenntartókkal együtt készített szakmai útmutatók is.

Legfrissebb hírek és információk

Tipp
titleAz Emberi Erőforrások Minisztere jóváhagyta a KRÉTA rendszert, mint a kötelező tanügyi nyilvántartást felváltó elektronikus adatnyilvántartást

A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény (a továbbiakban: Nkt.) 57. § (6) bekezdésében foglaltak szerint az iskolai nyomtatványok - az év végi bizonyítvány és az állami vizsga teljesítéséről kiállított bizonyítvány kivételével - az oktatásért felelős miniszter, szakképesítést tanúsító bizonyítvány esetén a szakképzésért és felnőttképzésért felelős miniszter által jóváhagyott rendszer alkalmazásával, a személyiségi, adatvédelmi és biztonságvédelmi követelmények megtartásával elektronikus úton is elkészíthetők és tárolhatók. Az Nkt. 77. § (2) bekezdés h) pontja alapján az oktatásért felelős miniszter jóváhagyása szükséges a kötelező tanügyi (papíralapú) nyilvántartást felváltó elektronikus adatnyilvántartáshoz.

2018. augusztus 15-én az Emberi Erőforrások Minisztere jóváhagyta a KRÉTA rendszert, mint a kötelező tanügyi nyilvántartást felváltó elektronikus adatnyilvántartást, a nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 94. §-ában foglalt alábbi tanügyi nyomtatványok tekintetében:

  • osztálynapló;
  • csoportnapló;
  • egyéb foglalkozási napló;
  • órarend;
  • tantárgyfelosztás,
  • ellenőrző.

A miniszteri jóváhagyás lehetővé teszi, hogy a 2018/2019. tanévtől kezdve a fenti tanügy-igazgatási dokumentumok már a KRÉTA rendszerben tárolhatóak, őrizhetőek, a rendszerben előállított naplók elfogadott hivatalos dokumentumnak minősülnek, és – az Nkt. 57.§ (6) bekezdése szerinti kivételektől eltekintve – nem szükséges kinyomtatni őket. A köznevelési intézmény a házirendben meghatározhatja az eljárást, hogy amennyiben egy szülő kéri a papír alapú tájékoztatást, akkor ezt milyen módon kaphatja meg. Javasoljuk, hogy a papír alapú tájékoztatás a KRÉTA rendszerből nyomtatott dokumentum formájában történjen meg értesítőben (ellenőrző), amelyet a köznevelési intézmény ad ki a szülő kérésére legfeljebb havonta egyszer.

Szoftverfrissítések, újdonságok

Tipp
titleKréta 2.73 verzió újdonságai (2019.04.03.)
Bővebben Bővebben Tipp
titleKréta 2.72 verzió újdonságai (2019.03.14.)
Bővebben
titleFogadóóra funkció bevezetése
Bővebben
titleEgyedinap kezelés megújítása

Az egyedinapok kezelése megújult, melynek leglényegesebb eleme, hogy külön dátumválasztó mezőben adható meg, hogy a kiválasztott napra mely másik nap órarendjét másoljuk át. Az új működésről a Tanév rendje menüpont alatt található aloldalakon tájékozódhatnak.

Bővebben
titleTTF listájának szűrhetősége

A Tantárgyfelosztás menüpontban lehetőség van egy kiválasztott osztályhoz kapcsolódó osztálybontott csoportok adatainak megjelenítésére, illetve minden további olyan csoport TTF elemeinek megjelenítésére is, melyekbe legalább egy tanuló be van sorolva a kiválasztott osztályban.

Image Removed

Bővebben
titleNyilvántartás/e-Napló listáinak szűrhetősége

Az adminisztrátori rendszerben, az 'e-Napló' menüelem alatt található menüpontok mindegyikénél külön szűrhetővé váltak az osztályok órái, a tanulók mulasztásai, értékelései és feljegyzései, illetve a helyettesítések, továbbá beállítható, hogy a megadott osztály adatain kívül a kapcsoló csoportok adatai is jelenjenek meg.

Image Removed

Bővebben
titleTanórák listájának szűrhetősége

A pedagógusok számára, Napló jogosultsággal elérhető, 'Haladási napló / Tanórák' menüpontban az összes megjelenített adat alapján lehet szűrni.

Bővebben
titleNapirend helyettesítés adatai

A 'Dokumentumok' menüpontban elérhető Helyettesítések listája nyomtatványon, a Napirendi helyettesítések esetén, megjelenik annak időpontja is, a pontosabb tájékoztatás elősegítésére.

Bővebben
titleOsztályórarendek elérhetősége a Dokumentumok menüpontban

A pedagógusok számára, Napló jogosultsággal elérhető 'Dokumentumok' menüpontban már minden osztály, pedagógus és terem órarendje elérhető.

Bővebben
titleExport lehetőség a hittan adatszolgáltatásnál és az adatszótáraknál

A 'Hittan adatszolgáltatás' és az 'Adatszótárak' felületeken is elérhetővé vált az adatok exportálása, melyet a jobb-felső sarokban található 'Excel export' gombra kattintva lehet elérni.

Bővebben
titleHaladási munkafüzet bővítése

A 'Dokumentumok' menüpontban elérhető 'Haladási munkafüzet' táblázatokban a naplózott órák minden adata elérhető.

Tipp
titleKréta 2.71 verzió újdonságai (2019.02.14.)
Bővebben
titleÚj Gondviselői Rokonsági fok - Kollégiumi nevelő

A Gondviselő rögzítésénél új Rokonsági fok érhető el, a Kollégiumi nevelő.

Ennek segítségével a Kollégiumi nevelők számára Gondviselői hozzáférési szinten adható hozzáférés a tanulók adataihoz, a rokonsági fokkal megjelölve az elérés okát.

Image Removed

Bővebben
titleNem elérhető órarendi elemek lista bővítése

Az admin felület e-Napló/Nem elérhető órarendi elemek lista oszlopainak bővítése a beérkezett felhasználói kéréseknek megfelelően.

Image Removed

A listában azok az órarendi foglalkozások jelennek meg, amelyek az adott intézmény adatbázisában ugyan szerepelnek, de a felületeken nem jelennek meg.

Például importálásra/létrehozásra kerül egy olyan órarendi foglalkozás, mely hétfői napon lenne, de a foglalkozás érvényesség kezdete és vége dátumokkal egy hét szerda-péntek időintervallumot határoztunk meg, így ez a foglalkozás a mentést követően az adatbázisban ugyan szerepelni fog, de semmilyen más felületen nem lesz látható.

Itt az adott foglalkozás sorában található "nagyító" ikonnal megtekinthető annak részletes adatlapja, valamint a "kuka" ikonnal eltávolítható az adatbázisból

Bővebben
titleHelyettesítések kezelése felület módosítása

A Helyettesítések kezelése felületen az egyes szűrt mezőkben megjelenő alkalmazottak szűrésének módosítása, a rendszer fejlesztése közben módosult paraméterek szerint.

Bővebben
titleMegjegyzés információ megjelenik a Tanórák listája menüpontban

A Helyettesített foglalkozáson, a Helyettesítő pedagógus által a Tanóra adatai fülön rögzített Megjegyzés információ megjelenik az e-Napló / Tanórák listája felületen.

Image Removed

Bővebben
titleDashboard felület módosítása

A Dashboard felületen elérhető információs listák módosítása a felhasználók kérésének megfelelően.

Bővebben
titleTörzslap dokumentumok sorrendezése

A felhasználók kérésének megfelelően a Törzslap dokumentumok átsorrendezése.

Image Removed

Bővebben
titleIktatás lehetőség jelölőnégyzet megjelenítése

Az Adminisztrátori felület Dokumentumok menüpontban több dokumentum típus esetében is megjelent az "Iktatás" jelölőnégyzet, mely segítségével a kiválasztott, beállított dokumentum a "Letöltés" gomb megnyomásával iktatódik a Poszeidon iktatórendszerbe.

Image Removed

Tipp
titleKréta 2.70 verzió újdonságai (2019.01.16.)
Bővebben
titleÚj félévi szöveges értesítő érhető el a füzet nyomtatáshoz

A félévi értesítők között elérhető Félévi szöveges értesítő füzet (1-4. osztály) kétoldalas nyomtatáshoz dokumentum a tanuló félévi értékelését egy olyan A4-es formátumú PDF dokumentumba generálja, melynek oldalsorrendje eltér a normál megszokottól: Utolsó oldal - Első oldal - Köztes oldalak, így a nyomtatón beállított "Füzet" típusú nyomtatás, és 4 oldal egybe nyomtatása esetén a keletkező papírlapot félbehajtva a dokumentum oldalai megfelelő sorrendben fognak megjelenni.

Image Removed

Bővebben
titleTöbb beállítási lehetőség a Félévi értesítő generálási ablakban

Bővült az értesítők generálási ablakán elérhető, intézmény/generáló által kiválasztható paraméterek száma.

  • Minden kijelölt tanulói nyomtatvány külön dokumentumba vagy egy dokumentumba kerüljön generálásra (több osztály/csoport/tanuló kiválasztása esetén)
  • Felmentések szerepeltetése

Image Removed

Bővebben
titleÚj Dashboard üzenetek

Új információk kerültek ki az Admin belépési oldalra:

Bővebben
titlePosszeidon
A KRÉTA rendszerben elérhetővé vált a Poszeidon iktatórendszer, amelyben a belépést az alábbiak szerint lehet végrehajtani: 
   1. Lépjen be a KRÉTÁba adminisztrátori jogosultsággal. 
   2. A Dokumetumok lenyíló menüben kattintson rá a Poszeidon gombra. 
   3. A böngészőnk egy új ablakban megnyitja az intézményünkhöz kapcsolódó Poszeidon modult. 
   4. A Felhasználó névhez beírjuk az intézményünk KRÉTA azonosítóját, ez a jövőben nem fog változni. 
   5. Első bejelentkezéskor a Tankerület által megadott jelszót meg kell változtatniuk, kérjük, jegyezzék meg azt. 
Első alkalommal nem javasoljuk megjegyeztetni a böngészőnkkel az újonnan megadott jelszavunkat, mert a következő belépésnél esetleg problémát okozhat. Ha nem tudunk belépni a megjegyeztetett jelszóval, kérjük, ellenőrizze a böngészőben a helyes jelszót mentettük-e el. FONTOS megjegyeznünk még azt is, hogy a KRÉTÁhoz használható felhasználónév és jelszóval a Poszeidon modulba nem tud belépni. További felhasználók felvételével, új jelszó generálásával kapcsolatban a Tankerületi Poszeidon adminisztrátorok tudnak Önöknek megoldást nyújtani. 
A belépéshez további információkat a Tudásbázis alábbi oldalán olvashat: Bejelentkezés, felhasználók kezelése
Bővebben
titleKréta Online Workshop

Tájékoztatjuk felhasználóinkat, hogy 2019.02.07-én 16:00-tól online workshopot tartunk, amelyet a KRÉTA YouTube oldalán lehet majd követni. 
Az online workshopon egy élő videó közvetítés keretében járjuk körbe a gondviselői hozzáférések, az igazolások és mulasztások kezelésének témáit, valamint az ezekkel kapcsolatosan felmerülő gyakori kérdéseket. 
A közvetítés eléréséhez szükséges hivatkozást a tudásbázis oldalunkon tesszük közzé.

Image Removed

Bővebben
titleDashboard statisztika módosítása

Az alkalmazottakra vonatkozó Dashboard statisztikáknál az Alkalmazottak munkaviszonyának kezdete/vége is figyelembe vételre kerül.

Bővebben
titleOsztályátlag megjelenítése az Ellenőrző (szülő, diák) felületeken Testreszabásban szabályozható

A Testreszabás menüpont "Az elektronikus napló korlátozásainak beállításai szekcióban szabályozhatóvá vált az e-Ellenőrző felületen megjelenő Osztályátlagok elérhetősége.

A beállítás meghatározza, hogy a diákok és a szülők láthatják-e az osztály tanulmányi átlagát. IGEN érték esetében a tanuló tanulmányi átlaga mellett az osztály tanulmányi átlaga is megjelenítésre kerül. NEM érték esetében kizárólag a tanuló átlaga látható a felületen.

Image Removed

Bővebben
titleOsztályátlaghoz viszonyított érték kiemelt megjelenítése

A bekapcsolt funkció esetén a tanuló osztályátlaghoz viszonyított eredményének eltérése kiemelten, színezve jelenik meg.

Image Removed

Image Removed

Bővebben
titleFejlécre kattintva sorrendezhetővé váltak a Mulasztások kezelése Dátum nézet belső listái

Az Osztályfőnöki feladatok / Mulasztások kezelése felületen elérhető Dátum nézet lenyitott, belső listáinál is elérhetővé vált a több felületen megszokott, fejléc(ek)re történő kattintással a lista sorba rendezése.

Image Removed Image Removed

Bővebben
titleMinden osztály/csoport elérhető a Beírások felületen a szuperosztályfőnökök számára

A Testreszabás menüpont "Értékelések és feljegyzések beállításai" menüpont beállításától függetlenül a szuperosztályfőnökök számára minden osztály/csoport elérhetővé vált a Feljegyzések/Beírások menüpontban.

Image Removed

Image Removed

Image Removed

Bővebben
titleEgyedi, áthelyezett tanítási napokon a rögzített mulasztások az adott napot jelenítik meg

A egyedi, másik tanítási napra átmásolt tanítási napon rögzített mulasztásoknál az új nap megnevezése jelenik meg a lista fejlécében.

Image Removed

Bővebben
titleCsökkentett hozzáférés igénylési ablak fejlécének módosítása

Beérkező kéréseknek megfelelően módosításra került a Gondviselői hozzáférés igénylésének felirata.

Bővebben
titleNem jelenlevő tanulók a Mulasztások listában megjeleníthetőek/elrejthetőek

Az admin felület e-Napló menüpont Mulasztások listája felületen, a Nem jelenlévő tanulók adatainak megjelenítése jelölőnégyzettel ki/be kapcsolható a tanulói "Üres" állapotok megjelenítése a listában.

Image Removed

Bővebben
titleNem besorolt tanulók mulasztásai a Mulasztások listában megjeleníthetőek/elrejthetőek

Az admin felület e-Napló menüpont Mulasztások listája felületen, az osztályba Nem besorolt tanulók mulasztási adatainak megjelenítése jelölőnégyzettel ki/be kapcsolható a tanulói "Üres" állapotok megjelenítése a listában.

Image Removed

Bővebben
titleDokumentumnál módosításra került az elérhető Formátumok listája

Dokumentumgenerálási felületen több dokumentumnál módosításra került az elérhető Formátumok listája.

Image Removed

Bővebben
titleIgazolások rögzítése felületen figyelmeztető ablak Igazolások átfedéséről

Az Igazolások rögzítése felületen, ha már van rögzítve Igazolás az új Igazolás időintervallumában, figyelmeztető ablak jelenik meg a két Igazolás átfedéséről.

Image Removed

Image Removed

Bővebben
titleTanított tanulók felületen megjelenő új menüpontok

A Tanári feladatok / Tanított tanulók felületen a Tanulói adatoknál újabb menüpontok (Beírások, Osztály/csoportok, Közösségi szolgálat) váltak elérhetővé a Pedagógusok számára.

Image Removed

Bővebben
titleÉrettségi eredmények listája

Az admin felület e-Napló / Érettségi eredmények listája felületen elérhetőek, szűrhetőek, exportálhatóak a Pedagógusok által rögzített előrehozott érettségi eredmények.

Image Removed

Bővebben
titleEgyéni Fejléc-Lábléc szerkeszthető az intézményeknek

A Testreszabás Fejléc/Lábléc szerkesztő felületen egyedi, intézményre specifikált dokumentumképet hozhat létre.

A szerkesztő ablakban lehet engedélyezni a szerkesztést, amit követően elkészíthető az egyedi megjelenés.

Mentés előtt "Előnézet" megtekintésére is van lehetőség.

Az intézmény bármikor módosíthatja, törölheti a beállított értékeket.

Az egyedi Fejléc/Lábléc tartalmú dokumentumok generálása hosszabb ideig tart.

A Poszeidon iratkezelő modulban iktatott dokumentumok alapértelmezett KRÉTA fejléces formában kerülnek iktatásra. Az iktatott dokumentumokra egyedi iktatási számok kerülnek vonalkód mellett, így ezek kizárólag a KRÉTA-s típusban jelennek meg jól látható formában.

Image Removed

Image Removed

Bővebben
titleMulasztási értesítő aláírójának megnevezése választható

A Mulasztási értesítőknél kiválasztható az Értesítő aláírójának megnevezése.

Image Removed

Bővebben
titleNem tanított tanulók adatainak elérése

A Tanári feladatok / Nem tanított tanulók menüpontjában elérhető az intézmény összes tanulója.

Tantárgyfelosztás elemek szerinti szűrő segítségével beállítható a megjelenő tanulók listája.

Image Removed

Tipp
titleKréta 2.69 verzió újdonságai (2018.12.05.)
Bővebben
title4 gyorsbeírási lehetőség megjelenítése a nem naplózott órák listájában

A Pedagógusok Nem naplózott órák listájában megjelenő foglalkozásokban is elérhetőek már a Gyorsbeírást lehetővé tevő ikonok.

Image Removed

Image Removed

Image Removed

Bővebben
titleTeljesített közösségi szolgálatok listája e-Ellenőrző felületen

Az e-Ellenőrző felületen az „információk” menüpont „Közösségi szolgálat” pontjában megtekinthetik a tanulók és gondviselők, hogy az adott tanulóhoz mennyi és milyen Közösségi szolgálat van már rögzítve a rendszerben.

Image Removed

Image Removed

Bővebben
title"Üres" tanulói állapot exportálása

A Tanórákon hivatalosan nem jelenlevő, és "Üres" állapotba állított jelenléttel rendelkező tanulókat az e-Napló menüpont Mulasztások listája nem jeleníti meg, a lista felett lehetséges Excel file-ba exportálni a „Tanórákon nem jelenlevő” funkcióval ezen adatokat.

Image Removed

Bővebben
titleRögzítet tanóra módosítása 4 módon lehetséges

A rögzített tanóra módosítása esetében is van már 4 féle lehetőség a módosítás érvényesítésére, annak megfelelően, hogy melyik gombot használjuk, a módosítás mentése során:

  • csak a kijelölt órát fogja érinteni
  • az adott naptól a tanév végéig érinti a módosítás az óra sorozatot
  • az adott napig a tanév elejétől fogja érinteni a módosítás az óra sorozatot
  • a teljes tanév minden sorozat elemét fogja érinteni a módosítás

Image Removed

Bővebben
titleTanórák listája szűrések bővítése

Az e-Napló menüpont Tanórák listája felületen a szűrők bővítésre kerültek a bővített, jelölhető Tanóra adatoknak megfelelően.

Bővebben
titleHittan adatszolgáltatás szétválasztása

Az Adatszolgáltatás menüpontban szétválasztásra került a felület október 15-i és január 15-i létszámadatokra.

Image Removed

Bővebben
titleOsztályexport file bővítése

A Nyilvántartás/Osztályok felületen elérhető Exportálás/Osztályok minden adata funkcióval létrejövő Excel táblázat az osztály tulajdonságainak minden elemét tartalmazza, a bővült tulajdonság beállítási lehetőségeknek megfelelően.

Bővebben
titleTTF módosításkor újabb megerősítés

A Nyilvántartás/Tantárgyfelosztás felületen, a TTF elem módosításakor felkerült a felületre egy új jelölőnégyzet, mellyel beállítható, hogy a TTF módosításakor "A kapcsolódó órarendi órák módosítása" megtörténjen e, vagy azokat nem szeretnénk módosítani.

Image Removed

A TTF módosítása közben egy felugró ablakban megjeleníti a rendszer, hogy milyen módosítások történnek a háttérben, mely korábban feltöltött órarendek, mely óráit fogja a TTF-től függetleníteni.

Image Removed

Bővebben
titlee-Learning menüpont aktiválása

A rendszer menüsorának végén megjelent e-Learning menüpont, melyben a jogosultsági szintnek és rendszer beállításának megfelelően megjelennek az adott felhasználó számára elérhető e-Learning tananyagok.

Image Removed

Image Removed

Image Removed

Image Removed

Bővebben
titleHibaüzenetek pontosítása
Bővebben
titleDashboard üzenetek pontosítása
Tipp
titleKréta 2.68 verzió újdonságai (2018.11.22.)
Bővebben
titleElfelejtett jelszó funkció beépítése

A Gondviselők és Tanulók számára a felületen megjelent az Elfelejtett jelszó funkció.

Image Removed

A felületre belépve meg kell adni felhasználó nevünket és e-mail címünket, mely a rendszerben regisztrálva van, majd a biztonsági ellenőrzés után elküldeni az adatlapot.

Ha a beírt felhasználónév/e-mail cím páros a rendszerben létezik, a rendszertől egy új jelszó generálási linket kapunk elektronikus postafiókunkba:

Image Removed

Az e-mail-ben kapott link-re kattintva megnyílik az új jelszó generálási ablak:

Image Removed

Itt az új jelszó megadását a felület visszaigazolja, és már az új jelszóval tud a felhasználó bejelentkezni a rendszerbe:

Image Removed

Bővebben
titleKiírt helyettesítésről tájékoztató e-mail bővítése

A kiírt vagy törölt helyettesítésről a pedagógusoknak küldött e-mail tartalma bővítésre került.

Az e-mail-be belekerül már:

  • az intézmény neve
  • a helyettesítés típusa
  • a tanóra időpontja
  • a tanóra tantárgya
  • a tanóra osztálya/csoportja
  • a tanóra tanterme
  • a helyettesített pedagógus neve
Bővebben
titleCsökkentett gondviselői jelszó igénylési felület módosítása
  • felületi elrendezések módosítása
  • maximális igénylési szám meghatározása
  • feliratok kiemelése, módosítása
  • adatvédelmi tájékoztató elfogadása szükséges a jelszóigénylés elküldéséhez
  • kiemelésre került a PDF letöltési link, melyen a csökkentett gondviselői jogosultság bővítésére vonatkozó adatlap elérhető intézményi benyújtásra

Image Removed

Bővebben
titleFelhasználók lista bővítése

Az admin felület Nyilvántartások/Felhasználók menüpontban megjelenik az adott rendszerben jelenlevő felhasználók listája.

A lista bővítésre került a felhasználó:

  • típusa értékkel
  • jogosultsági szintje értékkel
  • csökkentett gondviselői jog tényével
  • tanuló nevével
  • tanuló osztályával

Ezen értékekre a bal oldali felületeken van lehetőség a listát szűrni, illetve a szűrt lista a jobb felső sarokban ki is exportálható Excel állományba.

Bővebben
titleNem elérhető órarendi elemek lista

Az admin felület e-Napló/Nem elérhető órarendi elemek listában megjelennek azok az órarendi foglalkozások, amelyek az adott intézmény adatbázisában ugyan szerepelnek, de a felületeken nem jelennek meg.

Például importálásra/létrehozásra kerül egy olyan órarendi foglalkozás, mely hétfői napon lenne, de a foglalkozás érvényesség kezdete és vége dátumokkal egy hét szerda-péntek időintervallumot határoztunk meg, így ez a foglalkozás a mentést követően az adatbázisban ugyan szerepelni fog, de semmilyen más felületen nem lesz látható.

Itt az adott foglalkozás sorában található "nagyító" ikonnal megtekinthető annak részletes adatlapja, valamint a "kuka" ikonnal eltávolítható az adatbázisból.

Bővebben
titleFigyelmeztetés hosszú igazolás rögzítésekor

A 21 napot meghaladó igazolások esetén a rendszer figyelmeztető ablakot jelenít meg a téves rögzítés elkerülése érdekében.

Bővebben
titleRészmentesség szerepeltetése értékelések felületen

Amennyiben a tanulónak egy tantárgyból az értékelés alól részmentessége van, pl. az adott tárgyból írásbeli számonkérés alól felmentve vagy szóbeli számonkérés alól felmentve, akkor a tanuló adatainál a 'Felmentések' fülön a 'Felmentés oka' szövegmezőbe rögzített felmentési információ megjelenik az értékelések felületen a tanuló neve utáni háromszögben.

Image Removed

Image Removed

A teljes értékelés alóli felmentésnél a felület nem is engedi az értékelés rögzítését:

Image Removed

Bővebben
titleMagántanulói információ szerepeltetése a tanuló nevénél

A tanuló Magántanulói státusza megjelenik a foglalkozásokon a tanuló neve utáni kis háromszögbe, valamint a rendszer beállításától függően Jelenléte "üres" állapotba kerül.

Image Removed

Bővebben
titleFigyelmeztetés igazolás módosításakor

Amennyiben a tanulónak már van rögzített Igazolt mulasztása, és azt módosítja az osztályfőnök Igazolatlanra a Napló nézetben, a felületen megjelenik egy figyelmeztető ablak:

Image Removed

Tipp
titleKréta 2.67 verzió újdonságai (2018.11.08.)
Bővebben
titleÉrtékelések késleltetése

A beállítással szabályozható a Testreszabás menüpont Értékelések és feljegyzések beállításai szekcióban, hogy a diákok és gondviselők mekkora késleltetéssel láthassák a beírt értékeléseket az intézményben a felületen történt rögzítéshez vagy a Tanári Applikáció szinkronizálásához képest. Az értékelések módosítása nem befolyásolja az eredeti kiküldési késleltetés időpontját.

Választható értékek:

  • nincs késleltetés
  • 6 óra
  • 12 óra
  • 24 óra
Image Removed

Image Removed

Bővebben
titleCsökkentett gondviselői regisztrációk intézményi szabályozhatósága

Az opcióval ki-bekapcsolható a Testreszabás menüpont Adatkezelési beállítások szekcióban a csökkentett gondviselői jogosultságok igénylésének lehetősége az intézményi igényeknek megfelelően. A beállítás IGEN érték esetében lehetőséget ad a gondviselőknek, hogy előregisztrációt végezzenek a KRÉTA Rendszerbe. A regisztráció egy csökkentett gondviselői jogosultságot képez a felhasználónak, amiből az intézményben dolgozó adminisztrátorok, osztályfőnök tudnak bővített jogosultságú gondviselőt készíteni.

Image Removed

Image Removed

Image Removed

Bővebben
titleTanulói dokumentum módosítás

A Dokumentumok menüpont Igazolások, mulasztási értesítők szekciójában a Tanulói jogviszony igazoló lap és az Iskolalátogatási lap dokumentumok elkülönítésre került, külön generálhatóak, más adattartalommal.

Image Removed

Bővebben
titleTörzslap betűméret választási lehetőség

3 féle betűméret választható a Dokumentumok, törzslap generálása során az adatok mennyiségének megfelelően.

Image Removed

Image Removed

Bővebben
titleElmaradt óra megjelenítése dokumentumban

A Dokumentumok/Pedagógus/Helyettesítések listája dokumentumokban megjelennek a Helyettesítés kezelése felületen az Elmaradt státuszra állított foglalkozások is, akár hiányzó pedagógus szerinti rendezettségben:

Image Removed

akár helyettesítő pedagógus szerinti rendezettségben:

Image Removed

Bővebben
titleHelyettesített órák felületének bővítése

A helyettesített foglalkozás tanórai mezőjében megjelenik a helyettesített/helyettesítő pedagógus neve is az eddigi adatokon felül, a foglalkozás megnyitása nélkül (akár a belépett pedagógusnak kiírt, vagy róla másra átírt tanóra esetében).

Image Removed

Bővebben
titleÉrtékelés súlyozás kiegészítés

Az Na módú értékelés is megjelenik az értékelés súlyozási felületen.

Bővebben
titleOsztályok és csoportok megjelenítési listáinak módosítása

Több felületen a legördülő listákban módosításra került, hogy először az osztályok ABC rendben, majd a csoportok ABC rendben jelennek meg.

Bővebben
titleTámogatott böngészők frissítése

A böngészők ellenőrzésének frissítése.

Bővebben
titleNyelvtani hibák javítás

Több felületen, dokumentumban a helyesírási hibák korrigálásra kerültek.

Tipp
titleKréta 2.66 verzió újdonságai (2018.10.19.)
Bővebben
titleTanügyi adat export bővítés

A Tanulók tanügyi adatainak exportálásánál a Napló/Beírási napló és Törzslapszámok egyaránt megjelennek a különféle Tanügyi exportokban.

Image Removed

Image Removed

Bővebben
titleAz altantárgyak sorrendezési változtatása

A Főtárgyhoz tartozó altárgyak az értékelések felületen ABC sorrendben jelennek meg, függetlenül tantárgy kategóriájuktól, vagy annak sorrendezettségétől.

Image Removed

Bővebben
titleKözvetlen Tudásbázis link a KRÉTA felületen

Bármilyen jogosultsági szinttel (Adminisztrátor/Napló//Gondviselő/Tanuló) bejelentkezett felhasználó neve mellett, a jobb felső sarokban megjelenítésre került egy Tudásbázisra mutató link.

Image Removed

Bővebben
titleMulasztás típus szűrési lista pontosítás

Az e-Napló menüpont Mulasztások listája felületen pontosításra került a szűrési listák tartalma, az Üres állapotú tanulók pontos listázása érdekében.

Image Removed

Bővebben
titleÜres Tanulói állapot kezelés módosítása

A foglalkozáson "Üres" állapotba naplózott tanulóhoz rögzített Igazolást követően, ha a tanulói jelenlétet módosítják "Hiányzás" állapotra, akkor azonnal igazolásra kerül a rögzített Igazolás alapján a tanulói mulasztás.

Bővebben
titleIntézményi dokumentumlista módosítás

Az Intézményi dokumentumok között az intézményi TTF export PDF dokumentum külön már nem érhető el a Tantárgyfelosztás szekción belül, hanem a Fenntartói dokumentumok között található 2 féle TTF formázott Excel és PDF dokumentumként.

Image Removed

Bővebben
titleTanulói lista szűrési lehetőségeinek bővítése

A Tanulói lista szűrési lehetőségeinek bővítése beérkezett igények alapján.

Image Removed

Bővebben
titleSzakképzési adatszótár bővítése

Fenntartói kérésre a Szakképesítés adatszótár bővítésre került az alábbi szakképesítésekkel:

  • Épületszobrász és műköves - 3458216
  • Pék-cukrász - 3454111
  • Vasúti villamos jármű szerelője - 5452507 (2014)
  • Kőfaragó - 3458217
Bővebben
titleFeladatellátási hely alkalmazotti lista megjelenítés módosítása

Az azonos Feladatellátási helyen több jogviszonnyal rendelkező alkalmazottat annyiszor jeleníti meg a riport, ahány eltérő Munkaköre/Munkaviszonya van az adott Feladatellátási helyen.

Image Removed

Bővebben
titleTestreszabás beállítás leírás pontosítása

Tanár vehet-e fel órát magának a tantárgyfelosztásából?

Bővebben
titleA tanulók névsorának rendezhetősége a törzslapkivonat utolsó oldalán

A Törzslap generálás során újabb opcióként kiválasztható, hogy a Törzslapkivonat végén szereplő tanulói névsort milyen sorrendben szeretnénk generáltatni a rendszerből.

Image Removed

Bővebben
titleDokumentumok menüpont Órarend letöltés funkciók kibővítése

A Dokumentumok menüpont Órarend letöltése esetén eldönthető, hogy egy vagy több osztály órarendjét szeretnénk PDF dokumentumban letölteni.

Több osztály órarendje esetében ezeket egy PDF dokumentumba, vagy akár külön-külön is letölthetjük.

Beállíthatjuk, hogy mely napon érvényes órarendet szeretnénk letölteni.

Külön jelölhető az Egyéb foglalkozások megjelenítése vagy azok elrejtése az órarendben.

Image Removed

Bővebben
titleCsoportvezető a csoportjának tanulói adatait osztályfőnöki szinten kezelheti

A csoportvezető a Testreszabás beállítása esetén a Tanári feladatok / Csoport tanulói listában kezelhetik tanulóikat, illetve az Osztályfőnöki feladatok menüpontban hiányzásaikat.

Image Removed

Bővebben
titleUtolsó Gondviselői belépés megjelenítése az Admin és az Osztályfőnök számára

A Tanulói adatlap / Gondviselők fülén, az adott Gondviselő sorának végén megjelenik, hogy a Gondviselő melyik napon lépett be utoljára böngészőn keresztül a KRÉTA rendszerbe.

Image Removed

Bővebben
titleTanóra adatai tartalom bővítése

A tanári felület Haladási napló menüpont Tanórák listájában, a foglalkozás végi "nagyító" ikonra kattintva a tanóra adatainál mind a napon belüli Óraszám, mind az adott óra sorszáma megjelenik.

Image Removed

Bővebben
titleKIR-STAT export bővítése

A Tanulói lista KIR-STAT Excel exportja bővítésre került a Szakmacsoport, Ágazat, Szakképzettség, Részszakképzettség adatokkal.

Bővebben
titleTanuló órarendi óráinak listájában megnevezés módosítás

A Tanulói adatlap Órarendi órák fülön módosításra került az "Óraszám" fejléc az "Óraszám a napon belül" megnevezésre.

Image Removed

Bővebben
titleHaladási munkafüzet generálás kibővítése

A Dokumentumok menüpont Pedagógusok szekciójába átkerült a Haladási munkafüzet dokumentum osztályonkénti verziója, valamint elérhető már ugyanezen dokumentum tanáronkénti verziója is.

Image Removed

Bővebben
titleHelyettesítésről küldött intézményi tájékoztató e-mail tartalmának kibővítése

A Helyettesítés kiírásáról és visszavonásáról küldött intézményi tájékoztató e-mail adattartalmának kibővítése az óra tantermének megnevezésével.

Image Removed

Image Removed

Bővebben
titleNem naplózott órák felületi exportja Admin felületen

Az Admin felület e-Napló menüpontjában található Nem naplózott tanórák listájának tetejére felkerült a jobb felső sarokba a felületi exportálási lehetőség.

Image Removed

Tipp
titleKréta 2.65 verzió újdonságai (2018.10.03.)
Bővebben
titleÓrakezdés/befejezés azonos időpont módosítás

Az azonos időben véget érő/kezdődő Napirendi foglalkozások esetében, az ütközésre figyelmeztető ablak kikapcsolása.

Bővebben
titleElsődleges munkaügyi adatok elnevezés módosítás

Munkaidő adatai szekció mezőinek átnevezése fenntartói kéréseknek megfelelően.

Bővebben
titleTanóra adatai / Speciális adatai fül módosítás

Az elérhető jelölőnégyzetek és elnevezéseik módosítása.

Image Removed

Bővebben
titleDokumentum módosítás

Az "Értesítés kormányhivatal részére" dokumentum végén lévő üres oldal eltávolítása

Bővebben
titleFeljegyzések felület módosítása

Az osztályból/csoportból kisorolt tanulók listázásának pontosítása az üzenet küldési dátumának meghatározásakor.

Bővebben
titleListasorszám elhelyezés módosítás

Több felületen módosításra került a 3-4 karakter hosszú listasorszám megjelenítés, hogy az elemek ne kerüljenek a következő oszlop takarásába.

Bővebben
titleElőző óra megjelenítés pontosítása

A tanórák naplózási felületén megjelenő "Előző óra" rovat pontosításra került, hogy az órasorozatból kimaradt foglalkozás naplózása esetén is a dátum szerinti előző óra címét jelenítse meg a felirat.

Bővebben
titleCsoporttípus beállítások módosítása

A csoporttípusok beállítása felületen minden csoporttípusnak alap érték beállítása, ha nem volt korábban értéke.

Bővebben
titleAdmin felület "Nem naplózott tanórák" lista módosítása

Oszlopokban a Tanár és a Helyettesítő tanár neve is megjelenik.

Image Removed

Bővebben
titleTestreszabás beállítási lehetőség pontosítása

Az "Alkalmazottak láthatják-e a diákok adatait" Testreszabás beállításban elérhető munkakörök pontosítása a változtatott munkaköri megnevezéseknek megfelelően.

Bővebben
titleKorábbi frissítések megjelenítése
Oldal szerepeltetéseA KRÉTA rendszer frissítéseinek archívumA KRÉTA rendszer frissítéseinek archívum
Információ
iconfalse
titleKeresés

Írja be a keresett kifejezést a Tudásbázisban történő kereséshez!

Livesearch
sizelarge
additionalpage excerpt
placeholderMegoldás keresése
typepage

HTML
<div id="fb-root"></div>
	<script>
		(function(d, s, id) {
		var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
        if (d.getElementById(id)) return;
        js = d.createElement(s); js.id = id;
        js.src = "//connect.facebook.net/hu_HU/sdk.js#xfbml=1&version=v2.5";
        fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
        }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
	</script>            
<div class="fb-page" data-href="https://www.facebook.com/neptunkreta" data-small-header="false" data-adapt-container-width="true" data-hide-cover="false" data-show-facepile="true" data-show-posts="false">
	<div class="fb-xfbml-parse-ignore"><blockquote cite="https://www.facebook.com/neptunkreta"><a href="https://www.facebook.com/neptunkreta">KRÉTA Facebook</a></blockquote></div>
</div>

Sajtómegjelenések

Információ
titleKRÉTA sajtómegjelenések

Innováció
Az Ózdi Városi Televízió videója az e-Ügyintézésről a Bolyky Tamás Általános Iskolában

Elektronikus ügyintézés
Az ozd.hu cikke a KRÉTA Elektronikus Ügyintézésről

Előbb otthon van a jegy, mint a gyerek!
A gyorplusz.hu cikke az elektronikus naplóról

Sikeres az iskolák digitális átállása
Az ORIGO cikke

KRÉTA-rendszer: vegyes az e-napló fogadtatása
A HIR-TV cikke (videóval)

Sikeres a digitális átállás
A Magyar Idők cikke a KRÉTA rendszerről

Olvasóink többsége hisz az elektronikus naplóban
Békés megyei hírportál cikke

Olvasóink hasznosnak tartják az elektronikus naplót
A nool.hu cikke

Dorogházán is tudják már: eltitkolhatatlanná válnak a rossz jegyek
A Nógrád megyei hírportál cikke

Mobil applikációk

Tipp
titleElérhető a Pedagógus Applikáció

Az első, úgynevezett Publikus Béta verzióban ingyenesen elérhető a Google Play áruházban és az App Storeban a Pedagógusok számára, telefonokra fejlesztett e-Napló alkalmazás. Az előző tanévben is már elérhető KRÉTA Ellenőrző Mobil Applikáció leírása, valamint a használatáról készült videók a Tanári alkalmazás leírásával és videójával bővültek a Tudásbázisban.

Image Removed

Szakmai útmutatók

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed aSc - órarend importálási segédlet

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed TTF importálása az aSc programból  

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed Diákolimpiai jelentkezés segédlet

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed Tanévváltás segédlet 

Image RemovedSzakmai útmutatók a Klebelsberg Központ intézményei számára

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed Végzettségek kezelése 

Image Removed Szakmai útmutatók az NSZFH intézményei számára

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed Tanévkezdési Segédlet 

Image Removed Szakmai útmutatók az Agrárminisztérium intézményei számára

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed Tanévkezdési Segédlet 

Gyakran Ismételt Kérdések

Image Removed GYIK - Tanévváltással kapcsolatos kérdések 

Image Removed GYIK - Évzárással kapcsolatos kérdések 

Image Removed GYIK - Adminisztrációs rendszer

Image Removed GYIK - Elektronikus napló

Image Removed GYIK - KRÉTA Ellenőrző Mobil alkalmazás

Image Removed Tippek és trükkök a KRÉTA rendszer használatához

Gyors Áttekintő Segédletek

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed aSc órarend importálási útmutató

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed KRÉTA e-napló bevezetésének első lépései 

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed Adatszolgáltatás modul

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed Pedagógus IKT kompetecia

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed Elektronikus napló

e-Learning 

Image Removed"Felkészítés a köznevelési regisztrációs és tanulmányi alaprendszer (KRÉTA) pedagógusmoduljaihoz" című akkreditált képzés

Image Removed"KRÉTA - Adminisztrációs rendszer" című képzés 

Bemutatók, iskolai segédletek

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report iconImage Removed KRÉTA áttekintés

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report iconImage Removed KRÉTA-ESL modul bemutatása

KRÉTA Poszeidon Iratkezelő modul

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed Intézményi Ügyiratkezelői segédlet

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed Poszeidon webes felhasználói dokumentáció

Sablonok, mintafájlok

document, excel, file, spreadsheet, table, xls, xls icon iconImage Removed Tanmenet sablon

document, excel, file, spreadsheet, table, xls, xls icon iconImage Removed Tantárgyfelosztás - Egyszerű sablon

document, excel, file, spreadsheet, table, xls, xls icon iconImage Removed Tantárgyfelosztás - Kereszttáblás sablon

document, excel, file, spreadsheet, table, xls, xls icon iconImage Removed Tantárgyfelosztás - Kereszttáblás sablon, oszlopokban osztályokkal

document, excel, file, spreadsheet, table, xls, xls icon iconImage Removed Órarend mintafájl - Excel importáláshoz

document, excel, file, spreadsheet, table, xls, xls icon iconImage Removed Órarend mintafájl - Excel importáláshoz, érvényességi idővel

Felhasználói kézikönyvek

doc, document, file, filetypes, text, word icon, xls iconImage Removed KRÉTA Adminisztrációs rendszer

doc, document, file, filetypes, text, word icon, xls iconImage Removed KRÉTA Elektronikus napló

doc, document, file, filetypes, text, word icon, xls iconImage Removed KRÉTA Elektronikus ellenőrző

doc, document, file, filetypes, text, word icon, xls iconImage Removed KRÉTA Központi Rendszer

KRÉTA Konferencia 2019 Image Removed

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report iconImage Removed KAFEE projekt áttekintése - Óvári Márta tanügy igazgatási referens (Klebelsberg Központ) előadása 

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report iconImage Removed A 2019-es általános iskolai beiratkozás a KRÉTA rendszerben  - Óvári Márta tanügy igazgatási referens (Klebelsberg Központ) előadása 

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report iconImage Removed Tantárgyfelosztás adatainak adminisztrálása - Óvári Márta tanügy igazgatási referens (Klebelsberg Központ) előadása 

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report iconImage Removed Az e-Ügyintézés PILOT projekt tapasztalatai, intézményi szemmel - Dr. Neizer Zita intézményvezető-helyettes (Szinyei Merse Pál Gimnázium) előadása 

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report iconImage Removed Az e-Ügyintézés gyakorlati tapasztalatai - Dobránszky Sándor  Intézményvezető-helyettes (Debreceni Ady Endre Gimnázium) előadása

Minőségbiztosítás Image Removed

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report iconImage Removed  Matematikaérettségire felkészítő e-learning kurzus, módszertani pedagógus-továbbképzés című akkreditált pedagógus-továbbképzés minőségbiztosításával kapcsolatos tevékenység tapasztalatainak összegzése 

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report iconImage Removed A Felkészítés a köznevelési regisztrációs és tanulmányi alaprendszer (KRÉTA) pedagógusmoduljaihoz című akkreditált pedagógus-továbbképzés minőségbiztosításával kapcsolatos tevékenység tapasztalatainak összegzése 

GINOP 6.2.3

doc, document, file, filetypes, text, word icon, xls iconImage Removed GINOP 6.2.3 eszközspecifikáció 

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed IKT Segédlet 

document, excel, file, spreadsheet, table, xls, xls icon iconImage Removed Eszköz specifikáció javaslat 

Archívum

acrobat, adobe, document, file, pdf, pdf icon, reader icon iconImage Removed KRÉTA Előzetes Tantárgyfelosztás 2017 

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report iconImage Removed Intézményi bemutató

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report iconImage Removed KRÉTA konferencia 2018 bevezető, áttekintés - Dr. Szabó Balázs előadása

Livesearch
sizelarge
additionalpage excerpt
placeholderMegoldás keresése
typepage


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

KRÉTA-EESZT Gyakran Ismételt Kérdések

Az idei tanévtől kezdve elérhető az igazolások beküldése a KRÉTA rendszerbe az EESZT alkalmazásból. A Gyakran Ismételt Kérdések választ adnak az igazolások beküldésével kapcsolatos leggyakoribb kérdésekre a szülőknek ás a pedagógusoknak. 

Gyakran ismételt kérdések a KRÉTA EESZT orvosi igazolások automatikus továbbításával kapcsolatban szülők részére

Gyakran Ismételt Kérdések a KRÉTA EESZT orvosi igazolások automatikus továbbításával kapcsolatban pedagógusok, osztályfőnökök részére

 

Állapot
colourGreen
titleTanár
 
Állapot
subtletrue
colourGreen
titleszülő


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

KRÉTA eJogsi modul

  

A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény és a szakképzésről szóló 2019. évi LXXX. törvény 2024. szeptember 1. napjával hatályba lépő módosítása értelmében az állam a középiskolában és a szakképző intézményben végzős tanulók részére ingyenesen biztosítja a „B” kategóriás közúti járművezetői engedély (a továbbiakban: jogosítvány) megszerzéséhez a közlekedési alapismeretek (a továbbiakban: KRESZ) és gyakorlati vizsga letételéhez szükséges ismeretek elsajátítását. 

Az adminisztrátorok számára 2024.09.03-tól elérhetők az adminisztrációs funkciók, a diákok részére 2024. szeptember 23-tól nyílt meg a jelentkezési felület a KRÉTA DKT rendszerből! Kérjük kövessék a KRÉTA Tudásbázist és a KRÉTA eJogsi modulról további információkat az eJogsi Tudásbázis oldalán olvashatnak!

Állapot
colourBlue
titleIntézményvezetés
 
Állapot
subtletrue
colourBlue
titleDiák


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

KRÉTA-EESZT kapcsolat

A 2024/2025 tanévtől kezdve az orvosi igazolásokat az azt kiállító orvos egyből a Kréta-rendszerbe küldheti az EESZT rendszer és a KRÉTA összekapcsolásán keresztül. 

Fontos tudni, hogy a KRÉTA adminisztrátoroknak nincs további feladata az igazolások kezelésével, ugyanakkor az igazolás beküldése csak akkor lehetséges ha az iskola helyesen rögzítette a tanuló TAJ számát!

Az összekapcsolás eredményeként, amikor a háziorvos felviszi az igazolást, akkor a tanuló iskolájának az e-Ügyintézés rendszerében keletkezik egy "Tanulói Mulasztás Igazolása" (TMGI) kérelem, amit az osztályfőnöknek ugyanúgy kell feldolgoznia, mint korábban, amikor a szülő küldte be a mulasztás igazolására szóló kérelmet. A rendszerben a szülő is nyomon tudja követni, hogy hol tart az igazolási folyamat, mivel az e-Ügyintézésben is megjelenik a kérelem, a Folyamatban lévő ügyek menüpont alatt.

Az oviKRÉTA rendszermodulban is hamarosan elérhetővé válik az orvosi igazolások automatikus átvétele. Kérjük, addig is az orvosi igazolások digitalizálását és feltöltését az oviKRÉTA Jelenléti ív felületén megtenni szíveskedjenek.

Gyakran ismételt kérdések a KRÉTA EESZT orvosi igazolások automatikus továbbításával kapcsolatban szülők részére

Gyakran Ismételt Kérdések a KRÉTA EESZT orvosi igazolások automatikus továbbításával kapcsolatban pedagógusok, osztályfőnökök részére

Állapot
colourBlue
titleIntézményvezetés
 
Állapot
colourGreen
titleTanár


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

  

Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer leírások, segédletek

A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer TÉR menüpontjában szükséges végezni.

A KRÉTA Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszerrel kapcsolatos leírásokat, ide kattintva lehet elérni, az alkalmazottak, az intézményvezetők ill. fenntartói szerepkörű felhasználók esetében. 

A nem állami fenntartók esetében külön Tudásbázis oldalon mutatjuk be a modul használatát, a bejelentkezést a KRÉTA FEM moduljába és adatkezelési folyamatokat!

Állapot
colourBlue
titleIntézményvezetés
 
Állapot
colourRed
titlefenntartó


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1

  

oviKRÉTA oktatások

Az új nevelési évben is folytatjuk az oviKRÉTA rendszer felhasználói képzéseket, melynek célja, hogy a felhasználók megismerjék a rendszer gyakorlati működését. A képzéseket szerepkörönként tartjuk, külön alkalommal lesznek igazgatói (intézményi adminisztrátori), óvodapedagógusi és fenntartói képzések, valamint augusztusban a Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszerről is tartunk előadásokat a fenntartóknak, intézményvezetőknek és óvodapedagógusoknak is. 

Képzési időpontok:

IdőpontCímYouTube link
2024.08.21. 10:00oviKRÉTA PED TÉR - Fenntartók részérehttps://www.youtube.com/live/rOvarCR3Ntw
2024.08.22. 10:00oviKRÉTA PED TÉR - Vezetők részérehttps://www.youtube.com/live/NgicUUdD6NY
2024.08.22. 13:00oviKRÉTA PED TÉR - Pedagógusok részérehttps://www.youtube.com/live/0eajH9LA3lI
2024.09.04. 10:00Általános képzés adminisztrátorok részérehttps://www.youtube.com/live/593s1d4ANII
2024.09.11. 13:00Általános képzés óvodapedagógusok részérehttps://www.youtube.com/live/fd2oxpLSlpc
2024.09.18. 10:00Általános képzés fenntartók részérehttps://www.youtube.com/live/qcfqRnaHdIY

Az oktatásokra nem szükséges előzetesen jelentkezni, egyszerűen csak kattintson az adott időpontban a megadott linkre, és csatlakozzon az előadáshoz. Az előadások visszanézhetőek lesznek, a felvételeket az oviKRÉTA Tudásbázis oldalán is elérhetővé tesszük, így bármikor hozzáférhet a videós képzési anyaghoz.Amennyiben még nem rendelkezik oviKRÉTA felhasználói fiókkal, kérjük írjon ügyfélszolgálatunkra az ugyfelszolgalat@edudev.hu e-mail címre, és mi megküldjük a regisztrációs levelet a KIR-ben megadott intézményekhez regisztrált igazgatói e-mail címre. Javasoljuk, hogy előzetesen a KIR-ben szereplő adatokat ellenőrizze, amennyiben szükséges, végezze el a módosításokat.Részvételére feltétlenül számítunk és reméljük, hogy hasznosnak találja majd az oktatásokat!

Állapot
colourGreen
titleOVIKRÉTA
 


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

KRÉTA TESZEK modul gyakorlati bemutató fenntartók és intézmények részére

  

A KRÉTA TESZEK modul használatának támogatására élő videókban mutatjuk be az egyes funkciókat és adunk hasznos gyakorlati tanácsokat a Fenntartóknak ill. az Intézményeknek. 

Az élő bemutató során végigvezetjük a felhasználókat a  KRÉTA TESZEK rendszermodul fontos funkcióin, folyamatain, a rendszer elérésétől, bejelentkezéstől, az igények és eszközök kezelésén át (beleértve az áthelyezést), a szervizesetek menedzselésén keresztül egészen a kontrolling funkciót biztosító riportokig bezárólag.

A Fenntartóknak szóló élő előadás 2024.06.19-én 14.00 órától lesz, melyet az alábbi linken lehet megtekinteni: 
https://www.youtube.com/live/Qby7zxgpYVI

Az Intézményeknek szóló élő  bemutatót 2024.06.20-án 14.00 órától tartjuk, melyet az alábbi linken nézhetnek meg:
https://www.youtube.com/live/AqZjME5jiY4

 

Állapot
colourBlue
titleIntézményvezetés
 
Állapot
colourRed
titlefenntartó


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

A kétfaktoros azonosítás bevezetése a KRÉTA rendszerben.

  

A KRÉTA rendszerekben bevezetésre kerül a kétfaktoros azonosítás kötelezősége az adminisztrátori jogkörrel rendelkező felhasználók részére. A kétfaktoros azonosítás egy biztonsági beállítás, amely segít a felhasználói fiók megóvásában azáltal, hogy a jelszó mellett még egy második védelmi vonal is védi a fiókot, amelyet egy telefonra letölthető hitelesítő alkalmazás biztosít.

A funkcióról részletes útmutatót ide kattintva olvashatnak ill. nézhetik meg a kétfaktoros azonosítás beállításáról szóló videónkat, valamint visszanézhetik a  KRÉTA kétfaktoros azonosítás (2FA) bekapcsolása és használatának bemutatása című élő adásunkat is. 

A KRÉTA rendszer használata során a kétfaktoros azonosítás (2FA) beállítása jelentősen megerősíti a felhasználói fiókok biztonságát. A kétfaktoros azonosítás egy további biztonsági réteget jelent, amely megköveteli a felhasználóktól, hogy az ismert jelszavuk mellett egy második faktort is használjanak a bejelentkezés során, például egy  autentikátor alkalmazás által generált kódot.

A KRÉTA rendszerekben az adminisztrátori jogkörrel rendelkező felhasználóknak kötelező, minden további jogkörrel rendelkező felhasználónak pedig javasolt, hogy - saját fiókjának biztonsága érdekében - kapcsolja be magának a kétfaktoros azonosítást, amely funkció minden KRÉTA felhasználónak elérhető. 

 

Állapot
colourRed
titlefenntartó
 
Állapot
colourBlue
titleIntézményvezetés
 
Állapot
colourGreen
titleTanár
 
Állapot
subtletrue
colourGreen
titleszülő
  
Állapot
subtletrue
colourBlue
titleDiák


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1

Tájékoztató az oviKRÉTA rendszerről

Kedves Kollégák!

Ezúton is köszönjük, akik részt vettek az oviKRÉTA tájékoztatóján! Akiknek nem volt lehetőségük becsatlakozni az élő adásban, azok számára ide kattintva érhető el a KRÉTA Videótárba az oviKRÉTA alkalmazás júliusi intézményi bemutató videója. 

Az alábbiakban összefoglaljuk a leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokat az oviKRÉTA rendszerrel kapcsolatosan.

  • Az oviKRÉTA alkalmazás az intézmények számára térítésmentesen vehető igénybe. A használatához szükséges internetelérést és eszközt (laptop vagy számítógép) a felhasználóknak kell biztosítania;

  • Gyermek- és csoportnaplók generálhatók, melyekhez dokumentumok csatolhatók;

  • Az oviKRÉTA alkalmazás bejelentkezéshez szükséges regisztrációról e-mailben fogunk tájékoztatást küldeni augusztus második felében. A regisztrációt részletes leírással és bemutató videóval támogatjuk;

  • A képzések pontos időpontjáról, jelentkezés módjáról augusztusban, e-mailben fogunk tájékoztatást küldeni;

  • Az oviKRÉTA szeptember hónaptól elérhető lesz az intézmények számára;

  • A szülői felületek később kerülnek bevezetésre, így induláskor a szülőknek nem lesz közvetlen oviKRÉTA hozzáférése;

  • Az oviKRÉTA alkalmazás folyamatos fejlesztés alatt áll, hogy a felhasználók igényeit minél szélesebb körben, magasszintű minőségben tudjuk kiszolgálni;

  • Az oviKRÉTA-val kapcsolatos legfrissebb információkat a KRÉTA Tudásbázis oldalunkon is megosztjuk: https://tudasbazis.ekreta.hu/ Kérjük kísérjék figyelemmel!

Kérjük, hogy a bemutató videó linkjét továbbítsák tagintézményeik számára is.

Üdvözlettel,

oviKRÉTA csapat

 

Állapot
colourGreen
titleOVIKRÉTA
 


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

  

Tisztelt Felhasználóink!

A hétköznapi életben nagyon sok információbiztonsági kihívással találkozunk a XXI. században. Egyre komplexebb a rendszerek használata, egyre nagyobb odafigyelést igényelnek saját adataink védelme érdekében. Az elmúlt időszakban újra megjelentek az adathalász alkalmazások (szoftverek), melyeket e-mailben és más csatornákon terjesztenek az adathalászok. 

Mi is az adathalászat?

Amikor egy olyan program települ a felhasználó gépére – a felhasználó közreműködésével (pl. rákattint egy linkre, futtat egy „.exe” kiterjesztésű file-t) –, mely az aktuális vagy a böngészőben tárolt felhasználóneveket és jelszavakat, illetve a billentyűzeten begépelt karaktereket küldi el az adathalászoknak. Ez ellen egyféleképpen lehet hatékonyan védekezni, mégpedig úgy, hogy nem kattintunk rá semmilyen ismeretlen helyről származó linkre, nem telepítünk ismeretlen helyről származó alkalmazást. Fontos kiemelni, hogy sok esetben a linkek és a csatolt file-ok ismerőstől érkeznek. Ez azt jelenti, hogy az adathalászok bejutottak a küldő (felhasználó) fiókjába, valahogy megszerezték a felhasználó nevét és jelszavát, így az ő nevében küldenek üzenetet/levelet. Ezért a sokszor ismerőstől érkező üzenet/levél esetében is éljünk a gyanúval, hogy fertőzött link/állomány érkezett hozzánk üzenetben.

Melyek a tipikus árulkodó jelek?

Gyakran olyan a link, ami egy file-ra mutat, aminek a kiterjesztése „.exe”, vagy tömörített állományban található ez meg! Ugyan ez igaz, csatolt file esetében is! Többször a levél helyesírása, nyelvezete, megfogalmazása is utalhat akár külföldi támadó automatikusan gépi úton lefordított üzenetére.  Az elmúlt napokban az Ön iskolájában is feltűnhettek effajta adathalász üzenetek/levelek. Kérjük, minden ilyen esetben nagyon figyelmesen és nagy körültekintéssel járjon el az ilyen üzenetekben található link vagy csatolmány megnyitásával. Szeretnénk hangsúlyozni, hogy a „.doc”, „.docx”, … állományok a mai tudásunk szerint biztonságosak. Sok esetben úgy küldik a file nevét, „.doc.exe”. Ilyen esetekben a legutolsó tag a mérvadó, azaz az „”.exe” kiterjesztés.

Sajnálatos módon több felhasználó is felelőtlen módon tárolja a felhasználóneveit vagy jelszavait. Megadja on-line fórumokon, más web-es alkalmazások esetén ugyanazt a felhasználónevet és jelszót használja, mint a levelezésében, így az adathalászok, ha egy helyre bejutnak, akkor onnan kezdve végig tudnak menni az adott felhasználó összes belépésén. Augusztusban értesültünk róla egy szülői bejelentés alapján, hogy egy gyermek postafiókját feltörték illetéktelenek, így megszerezték a diák KRÉTA belépési adatait, oda beléptek és onnan üzeneteket küldtek – a KRÉTA-n keresztül – a pedagógusoknak.

Ez nem azt jelenti, hogy a KRÉTA rendszert feltörték, hanem azt jelenti, hogy a felhasználó nem volt elég gondos, és mások megszerezték a belépési adatait!

Mi a teendő?

A fentiek értelmében felhívjuk a figyelmét mindenkinek, aki az elmúlt napokban az előző bekezdésekben leírt üzenetet és linket kapott, és azt meg is nyitotta, a gépére nagy valószínűséggel ilyen kártékony program települt. Abban az esetben, ha a kártékony program települt, a felhasználói neve, illetve a jelszava korrumpálódott (gmail, facebook, stb, …). Így kérjük, amíg a gépéről nem távolították el a kártékony programot, addig ne használja azt a számítógépet! 

Legjobb tudásunk szerint a biztos megoldás ilyenkor a számítógép újra telepítése. Szeretnénk hangsúlyozni, amíg nem tisztítják meg a megfertőződött gépet, addig a KRÉTA rendszerben új jelszó generálása nem oldja meg a problémát, hiszen az adathalászok újra megszerzik a módosított jelszót, ha a korrumpálódott gépről jelentkezik be a rendszerbe. Megoldás, ha a felhasználó az új jelszóval csak más számítógépről lép be, mert így az adathalászok nem kapják meg a módosított jelszavát.

Hogyan tájékozódhatok az felhasználói fiókom további biztonságáról? 

Kérjük nézzék meg az Általános információbiztonság oldalunkon található tájékoztatóinkat, amelyben a felhasználói fiókok védelméről és az általános jelszóbiztonságról találhatnak hasznos információkat!  A jövőben az Educational Development Informatikai Zrt hozzáférhetővé fogja tenni az informatikai biztonsági alapismeretek eLearning tananyagát, mely reméljük segít az informatikai biztonsági tudatosság fejlesztésében.

Köszönjük együttműködésüket!

Állapot
colourBlue
titleKRÉTA



Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

Az Emberi Erőforrások Minisztere jóváhagyta a KRÉTA rendszert, mint a kötelező tanügyi nyilvántartást felváltó elektronikus adatnyilvántartást

  

A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény (a továbbiakban: Nkt.) 57. § (6) bekezdésében foglaltak szerint az iskolai nyomtatványok - az év végi bizonyítvány és az állami vizsga teljesítéséről kiállított bizonyítvány kivételével - az oktatásért felelős miniszter, szakképesítést tanúsító bizonyítvány esetén a szakképzésért és felnőttképzésért felelős miniszter által jóváhagyott rendszer alkalmazásával, a személyiségi, adatvédelmi és biztonságvédelmi követelmények megtartásával elektronikus úton is elkészíthetők és tárolhatók. Az Nkt. 77. § (2) bekezdés h) pontja alapján az oktatásért felelős miniszter jóváhagyása szükséges a kötelező tanügyi (papíralapú) nyilvántartást felváltó elektronikus adatnyilvántartáshoz. 

2018. augusztus 15-én az Emberi Erőforrások Minisztere jóváhagyta a KRÉTA rendszert, mint a kötelező tanügyi nyilvántartást felváltó elektronikus adatnyilvántartást, a nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 94. §-ában foglalt alábbi tanügyi nyomtatványok tekintetében:

  • osztálynapló,

  • csoportnapló,

  • egyéb foglalkozási napló,

  • órarend,

  • tantárgyfelosztás,

  • ellenőrző.

A miniszteri jóváhagyás lehetővé teszi, hogy a 2018/2019. tanévtől kezdve a fenti tanügy-igazgatási dokumentumok már a KRÉTA rendszerben tárolhatóak, őrizhetőek, a rendszerben előállított naplók elfogadott hivatalos dokumentumnak minősülnek, és – az Nkt. 57.§ (6) bekezdése szerinti kivételektől eltekintve – nem szükséges kinyomtatni őket.

A köznevelési intézmény a házirendben meghatározhatja az eljárást, hogy amennyiben egy szülő kéri a papír alapú tájékoztatást, akkor ezt milyen módon kaphatja meg. Javasoljuk, hogy a papír alapú tájékoztatás a KRÉTA rendszerből nyomtatott dokumentum formájában történjen meg értesítőben (ellenőrző), amelyet a köznevelési intézmény ad ki a szülő kérésére legfeljebb havonta egyszer.

Ismerkedjen meg a KRÉTA  Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer különböző programjaival és szoftvermoduljaival!

Állapot
colourBlue
titleKRÉTA



Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1


HTML
<div id="fb-root"></div>
<script async defer crossorigin="anonymous" src="https://connect.facebook.net/hu_HU/sdk.js#xfbml=1&version=v9.0" nonce="i5r1olzp"></script>
<div class="fb-page" data-href="https://www.facebook.com/neptunkreta/" data-tabs="" data-width="500px" data-height="" data-small-header="false" data-adapt-container-width="true" data-hide-cover="false" data-show-facepile="true"><blockquote cite="https://www.facebook.com/neptunkreta/" class="fb-xfbml-parse-ignore"><a href="https://www.facebook.com/neptunkreta/">KRÉTA Iskolai Alaprendszer</a></blockquote></div>



Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Widget csatlakozó
urlhttps://www.youtube.com/watch?v=nTnDnYOd1Vs

Elsős lett a gyermekem

Dr. Jármi Éva pszichológus szakértő tanácsai az elsős tanulók szüleinek.

 

Állapot
subtletrue
colourGreen
titleszülő


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Widget csatlakozó
urlhttps://www.youtube.com/watch?v=21Pg_r7lAIM

Ötödikes lett a gyermekem

Dr. Jármi Éva pszichológus szakértő tanácsai az ötödikes diákok szüleinek.

 

Állapot
subtletrue
colourGreen
titleszülő


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Widget csatlakozó
urlhttps://www.youtube.com/watch?v=cYYp9CRIC0k

Kilencedikes lett a gyermekem

Dr. Jármi Éva pedagógiai szakpszichológus tanácsai a kilencedikes évfolyamos gyermekek szüleinek

 

Állapot
subtletrue
colourGreen
titleszülő


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

Okoseszköz használatának engedélyezése

A Tudásbázis Okoseszköz használatának engedélyezése című oldalán bemutatjuk, hogy a tanulmányi rendszerben hogyan lehet rögzíteni a jogszabályok alapján kiadható engedélyt.

Állapot
colourBlue
titleIntézményvezetés
 
Állapot
colourGreen
titleTanár


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

KRÉTA Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer

Elérhető a KRÉTA Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED-TÉR) Tudásbázis oldala, ahol folyamatosan kikerülő információk segítik a rendszermodul használatát.

Állapot
colourBlue
titleIntézményvezetés
 
Állapot
colourGreen
titleTanár


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1

A KRÉTA használata VPN szolgáltatón keresztül

  

A KRÉTA rendszer jelenleg kizárólag magyarországi IP címről érhető el, ezért ide kattintva részletes leírást adunk arról, hogy magyarországi VPN szolgáltatón keresztül hogyan érhető el külföldről is a KRÉTA alkalmazás. 

Állapot
colourGreen
titleTanár
 
Állapot
subtletrue
colourGreen
titleszülő
 
 
Állapot
subtletrue
colourBlue
titleDiák


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

Duális Modul oktatóvideók

Megtekinthetők a KRÉTA Videótárban a Duális Modullal kapcsolatos oktatóvideók, melyek részletesen bemutatják az intézményi ill. képzőhelyi felhasználóknak a program használatát. 

Állapot
colourBlue
titleIntézményvezetés
 
Állapot
subtletrue
colourRed
titleVÁLLALKOZÁSOK


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
PDF
nameDuális modul alkalmazása útmutató_1201.pdf

KRÉTA Duális Modul segédlet

Letölthető a KRÉTA Duális Modul áttekintő segédlete, amely összefoglalja azokat a feladatokat és funkciókat amelyek a duális képzés adminisztrálásához szükségesek az intézmények és a vállalkozások részére. 

Állapot
colourBlue
titleIntézményvezetés
 
Állapot
subtletrue
colourRed
titleVÁLLALKOZÁSOK


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
PDF
nameDiakjogi_tudor2021.pdf

Diákjogi tudor

Az Országos Diákparlament ajánlásának eleget téve, örömmel adjuk közre a hatályos jogszabályoknak megfelelően átdogozott Diákjogi Tudort, amely pedagógusok, diákok és jogászok bevonásával készült. 


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1

Közigazgatási ismeretek tantárgy

Dr. Csóka Gabriella, Nemzeti Közszolgálati Egyetem, ÁNTK, mesteroktató előadása a  közigazgatási ismeretek választható tantárgy  bemutatásáról.

HTML
 <iframe width="100%" height="220" src=https://ludovikawebinar.uni-nke.hu/recordings/embed/930?key=aVJVjEqRlEyN frameborder="0" allowfullscreen="true"></iframe>



Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
PDF
nameTanév rendjétől eltérő képzések.pdf

A tanév rendjétől eltérő képzések kezelése a KRÉTA rendszerben

  

A KRÉTA rendszerben - néhány korlátozás figyelembevételével - az intézményeknek lehetőségük van a tanév rendjétől eltérő képzések kezelésére is. 

A letölthető Gyors Áttekintő Segédletünkben (GYÁS) bemutatjuk, hogy milyen alapvető műveleteket kell végrehajtania a felhasználóknak, ha a tanév rendjétől eltérő módon akarja kezelni a képzéseit.

 

Állapot
colourBlue
titleKRÉTA


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

KRÉTA Duális Modul Tudásbázis

Elérhető a KRÉTA Duális Modul Tudásbázis, ahol az intézményi KRÉTA adminisztrátorok, a duális képzőhelyi adminisztrátorok ill. a duális oktatók kaphatnak segítséget a rendszer használatához.

A KRÉTA Duális Modul Tudásbázis oldalain hasznos, gyakorlati tanácsokat is olvashatnak a programfunkciók kezeléséről, a duális csoportok és oktatók felviteléről, az összerendelések és órarendek létrehozásáról is. 

 

Állapot
colourBlue
titleKRÉTA


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

KRÉTA TESZEK modul 

KRÉTA TESZEK Modul a "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt nyilvántartási és karbantartási folyamatainak informatikai támogatását biztosító szoftvermodul  bemutatása a fenntartók, intézmények, tanárok és szülők részére.

Állapot
colourRed
titlefenntartó
 
Állapot
colourBlue
titleIntézményvezetés
 
Állapot
colourGreen
titleTanár
 
Állapot
subtletrue
colourGreen
titleszülő
  


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

Digitális Kollaborációs Tér

A KRÉTA Digitális Kollaborációs tér - rövidítve DKT - egy olyan digitális tanulástámogató komplex modul, amely segíti a tanárok és a diákok digitális együttműködését, kommunikációját és a feladatok kiadását, szükségtelenné téve egyéb oktatási szoftverek használatát. 

Állapot
colourGreen
titleTanár
 
Állapot
subtletrue
colourBlue
titleDiák


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

Idegennyelvi Felkészítő modul

A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modul (KRÉTA-IFM) az angol nyelv fejlesztését teszi lehetővé, egyéni tanulásként támogató eszközként, mely egy innovatív felületen, játékos, érdekes feladatok segítségével biztosítja a tanulók nyelvi kompetenciájának hatékony fejlődését. 

Állapot
colourGreen
titleTanár
 
Állapot
subtletrue
colourBlue
titleDiák
 
Állapot
colourRed
titlefenntartó


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

Szakmai útmutatók letöltése

A tudásbázisban ide kattintva elérhetők a köznevelési ill. a szakképzési intézmények részére készített legújabb szakmai útmutatók.

Az archívumban a korábbi tanévek szakmai útmutatóit, leírásait is megtalálhatja ha szüksége van rá. 

Állapot
colourGreen
titlee-ügyintézés
 
Állapot
colourBlue
titleKRÉTA
 
Állapot
subtletrue
colourYellow
titlePOSZEIDON


Panel
borderColor#CCCCCC
borderWidth1
Image Added

Lázár Ervin Program modul

Az KRÉTA Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer rendszerekben elérhetővé vált a Lázár Ervin Program (LEP) modul! Az Intézményi KRÉTA rendszerek Lázár Ervin Program modul részeit és azok használatát bemutató felületek az alábbi Tudásbázis aloldalakon érhetőek el.

LEP modul, Intézményi adminisztrátori felület

LEP modul, intézményi adminisztrátori felület - videó

LEP intézményi napló felület

LEP modul, intézményi napló felület - videó

LEP modul, intézményi elektronikus ellenőrző felület

Állapot
colourBlue
titleKRÉTA